Şarkı Sözü

Şarkı Adı : Öpücem
Şarkıcı : Simge Sağın
Albüm : Ben Bazen
Yıl : 2018
Tarz : Pop
Sözleri : Sezen Aksu – Sibel Algan
Müzik : Sezen Aksu

Albümün haraketli ve son zamanlarda çok sevilen parçalarından, Öpücem isimli eserin şarkı sözünu hazırladık.
geçirdiğimiz ayda kilipi çikti ve dansıyla beraber kilipe güzel renk kattı.
sitemizda kilipi izleye bilirsiniz.

 

Simge Öpücem Sözleri

Peşindeyim alana kadar peşindeyim
İşimdeyim gücümdeyim ama düşündeyim
Yakıcam buraları o derece yani başındayım
Gülünce yazında ağlayınca kışındayım

Daha iyisini mi bulucan
Bir gel neler anlatıcam
Ben seni öyle bir sevicem ki
Aklını oynatıcan

Aç koynunu giricem giricem dellenme
Dudağından öpücem öpücem söylenme

Demek ki bir bildiğim var sen beni takip et
Senin yolun yol değil ya hindistan ya tibet
Neye benziyor istediğin hayat bir tarif et
Kapı kapı dolaşan o kedi buraya da gelecek

Daha iyisini mi bulucan
Bir gel neler anlatıcam
Ben seni öyle bir sevicem ki
Aklını oynatıcan

Aç koynunu giricem giricem dellenme
Dudağından öpücem öpücem söylenme

 

Ben Bazen Albümü hakkında

14 Şarkıdan oluşan ben Bazen Albümü, tam 12 şarkı ve 2 farklı tarz şarkıdan oluşuyor.
hazırlanması 4 sene sürdü ve simge ve Ozan Bayraşa prodüktörlüğünde bu albüm hazırlandı.
‘Ben Bazen’de Trap’ten Vals’e, Rock’tan R&B’ye, Türkü’den, House’a uzanan birbirinden farklı müzik türleri arasında ustaca gezinen bir çalışma.
Bunca farklı türde şarkıyı Simge yine birbirinden usta söz yazarı ve müzisyenle hazırlamış.
Simge’nin de söz yazarı ve besteci olarak yer aldığı şarkıların yanı sıra söz ve müzikte ; Alper Narman, Çağrı Telkıvıran , Ersay Üner , Gökhan Şahin , Onurr , Ozan Bayraşa , Selim Siyami Sümer, Sezen Aksu, Sibel Algan ve Yasemin Özler gibi çok değerli ismin imzasıyla ‘Ben Bazen’ rengârenk ve dopdolu bir havaya bürünmüş.
Albümün düzenlemelerinde Erdem Yörük, Erhan Bayrak, Onurr, Ozan Bayraşa, Serkan Ölçer, Öğünç Başara gibi müzisyenler ile çalışmış.
Albüm ve şarkı hakkında yorumlarınızı bekliyoruz.

 

Simge Öpücem ingilizce çeviri (English Translation)

I Will Kiss

I’m after you until I have you
I’m living my life just fine but I’m dreaming about you
I am as sane as the person, having the thought burning this place
When I laugh, it’s summer, when I cry it’s winter for me

Will you find someone better?
Come here! Listen to what I tell you
I’ll love you in such a way that
You will go out of your mind

Let me get in your bed, don’t act crazily
I’ll kiss your lips, don’t say a word!

It means I know something, just follow me!
Your way is not a way; either it’s India or Tibet
What is it that you want, define it!
The cat that goes from door to door will come here as well

Will you find someone better?
Come here! Listen to what I tell you
I’ll love you in such a way that
You will go out of your mind

Let me get in your bed, don’t act crazily
I’ll kiss your lips, don’t say a word!

* Çeviri / Translations : Eyzihan Babaoğlu

Ekleyen

Farid

SHARE

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir